Tuesday, August 10, 2010

sumthing missing starts here...

(smbungan dr post lalu)

ms di matriks, leh dikatakan aku nie jenis tak bergaul ngan perempuan..mane tidaknye, masa di Malacca High School semua lelaki...kecuali Form 6 baru ade perempuan. Jadi, di matriks kiranya terkena cultural shock lah.sampai kn budak2 perempuan kate aku anti-perempuan..xpasal2 kene cop macam tue..lantaklah korang nak kate ape..sbb niat aku kat matrik, aku nak blaja..nak masuk universiti..jadi aku pon buatlah hal aku..mmg aku kurang sosial...so, byk lepak ngan roomate aku..4orang kesemuanya..aku, taiko, paan, and firdaus(togeh)..mmg kitaorg kamcing gle...study same, mkn same, kelas jer lain2..

di matrik, aku jd kaki ponteng jugak..dh jd tebiat pulak..tp mcm biasa..ponteng yang terpimpin...haha aku hanya skip kelas tutorial..sbb bg aku, aku boleh buat latihan2 tersebut kat bilik sambil isap rokok, nescafe segelas bersama2 bantal and tilam..lagi masyuk and tangkap leleh..ble ngantok, tros lena..kan mudah..berbanding kat kelas..kerusi keras, meja keras..tak buleh isap rokok..keselesaan is everything to me..jadi xsemena2, jd feymes sbb kaki ponteng...hanya kuliah yang aku tak ponteng...sbb kuliah mmg gle..satu kuliah boleh abz 3bab..gle nak ponteng..mati keras nak catch-up balik..lagi satu tebiat aku, masuk kuliah mesti lewat..haha pas2 buat muka selamber jer..sampai budak2 kuliah gelarkn aku Mr. Cool..mcm2 gelaran pulak...lantak lah...yang penting aku nak belajar...mase kat matrik jugak aku simpan rmbut panjang..sebelum kene sound, aku dapt simpan rmbut smpi ke bahu..rekod peribadi siot..hahaha

masa di matrik, study mmg all out..bru merasa cm blajau..tp enjoy still enjoy...1st semester aku dapat 3.80...damn!!!terkejut gak aku..dak2 kelas aku lagi r...mane tak, dhlah kaki ponteng..dtg kelas xder disiplin...lecturer pon terkejut n senyum2 sinis...hingat aku meniru ker???sorilah beb...ms 2nd semester, aku dapat 3.33...well, not bad...so, aku ended up 3.56...melayakkan aku utk masuk UTM, Skudai...ms kat matriks aku tgk ramai yg tak ingat nak belajar..sibuk dok kapel2..dhlah g kelas same2...bosan sial..last2, msuk hotel pon same2...ade siap kantoi lg wat pojek kat dlm bilik tutor memalam...bangang nak mampus..korang tak pikir mak bapak korang ker???susah payah besaukan korang, last2 conteng arang kat muke mereka...bg aku korang memang bangang nak mampus...bodoh and memalukan mak bapak, adik2, sedara mara, keluarga, nenek, datuk, jiran2, mak limah belakang rumah..manusia2 BANGANG...

~~~to be continue~~~

No comments:

Post a Comment